Teknik Destek Hizmetleri

İstanbul Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde yer alan Teknik Destek Hizmetlerinin görevleri arasında

  • Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinde çalışan personelimizin üniversitemize kayıtlı bilgisayarlarının donanımsal sorunlarını çözmek,
  • Üniversitemize kayıtlı bilgisayarlara yazılım kurulumu (Windows, Office, vs.) desteği sağlamak,
  • Üniversitemize alınacak olan Bilgisayar, Notebook, Yazıcı, Tarayıcı ve bu cihazlara takılabilen donanımlar için teknik şartname desteği vermek,
  • Üniversitemizde bulunan bilgisayar ve yazıcıların donanım sürücüleri için mevcut bulunan arşiviyle destek sunmak,
  • vb.

Teknik Destek Hizmetleri 4 kişiden oluşmaktadır.

  • Selahattin KAYMAK (Birim Sorumlusu)
  • İbrahim ÖZÇELİK
  • Yücel YILDIRIM
  • Halil BEKTAŞ

Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız sorunları öncelikle https://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinden form doldurarak kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara, teknik servisimiz destek vermektedir.

Cihazın Teknik Destek Hizmetlerine gönderilmeden önce yapılması gerekenler:

  • Bilgisayarınız içindeki bilgilerinizi (belgelerinizi) yedekleyiniz.
  • Talep sonrası size gelen mailin çıktısını alarak cihaz üzerine yapıştırınız.​
  • Cihazınınız içindeki bilgilerden Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sorumlu değildir.
  • Cihaz, Teknik Servise getirildikten sonraki Kırksekiz(48)saat (Cumartesi-Pazar Hariç) içinde bakım onarımı yapılmış olacaktır. En geç bu süre sonunda cihazın alınması gerekmektedir. Süre bitmesine rağmen alınmayan cihazlardan Teknik Destek Hizmetleri sorumlu değildir.
  • Demirbaşı olmayan ürünlerin bakım ve onarımı yapılmamaktadır.
  • Bakım Onarım için getirilecek cihazın (bilgisayarın, yazıcının veya tarayıcının) üzerine demirbaş numarası yapıştırdım, Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin bilgisi dâhilinde Kırksekiz(48) saat (Cumartesi-Pazar Hariç) içinde cihazın Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’nın Teknik Destek Hizmetlerine ulaştıracağım.
  • Bilgisayarın oturum açma şifresini birlikte yollayınız.

 Teknik Destek Hizmet Politikası:

  • Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında bilgileri, talebe yazmış olduğunuz mail üzerinden alacaksınız. Mailinizi takip ediniz.

  • Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
  • Üniversitemizin yasal olarak aldığı lisanslı programların dışında hiçbir program yüklememektedir.
  • Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisansı olmayan programlardan sorumlu değildir.
  • Birimimiz Sorumluluğu Altında Yüklenen Programlar; Microsoft ürünleri (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server2003-2008, Office 2007-2010-2013-2016)
  • Birimimiz hiçbir şekilde kullanıcının belgelerini almakla yükümlü değildir. Bilgisayarlarda oluşabilecek belge kaybından Birimimiz sorumlu değildir.
  • Cihazın arızası belirlendikten sonra parça depomuzda varsa takılır yoksa temini için kullanıcıya rapor yazılır. Parça temin edilene kadar cihazlardan sorumlu değiliz.
  • Cihazlardan tamamen çalışamaz durumda olanlara hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.

Download Sayfasına Giriş İçin TIKLAYINIZ

Lütfen destek almak için bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinden talep açınız.


Ad Soyad Dahili
Selahattin KAYMAK 11237
İbrahim ÖZÇELİK 11206
Yücel YILDIRIM
 11205
Halil BEKTAŞ
 11207