Teknik Destek Hizmetleri
İstanbul Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde yer alan Teknik Destek Hizmetlerinin görevleri arasında
- Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinde çalışan personelimizin üniversitemize kayıtlı bilgisayarlarının donanımsal sorunlarını çözmek,
- Üniversitemize kayıtlı bilgisayarlara yazılım kurulumu (Windows, Office, vs.) desteği sağlamak,
- Üniversitemize alınacak olan Bilgisayar, Notebook, Yazıcı, Tarayıcı ve bu cihazlara takılabilen donanımlar için teknik şartname desteği vermek,
- Üniversitemizde bulunan bilgisayar ve yazıcıların donanım sürücüleri için mevcut bulunan arşiviyle destek sunmak,
- vb.
Teknik Destek Hizmetleri 4 kişiden oluşmaktadır.
- Selahattin KAYMAK (Birim Sorumlusu)
- İbrahim ÖZÇELİK
- Yücel YILDIRIM
- Halil BEKTAŞ
Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız sorunları öncelikle https://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinden form doldurarak kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara, teknik servisimiz destek vermektedir.
Cihazın Teknik Destek Hizmetlerine gönderilmeden önce yapılması gerekenler:
- Bilgisayarınız içindeki bilgilerinizi (belgelerinizi) yedekleyiniz.
- Talep sonrası size gelen mailin çıktısını alarak cihaz üzerine yapıştırınız.
- Cihazınınız içindeki bilgilerden Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sorumlu değildir.
- Cihaz, Teknik Servise getirildikten sonraki Kırksekiz(48)saat (Cumartesi-Pazar Hariç) içinde bakım onarımı yapılmış olacaktır. En geç bu süre sonunda cihazın alınması gerekmektedir. Süre bitmesine rağmen alınmayan cihazlardan Teknik Destek Hizmetleri sorumlu değildir.
- Demirbaşı olmayan ürünlerin bakım ve onarımı yapılmamaktadır.
- Bakım Onarım için getirilecek cihazın (bilgisayarın, yazıcının veya tarayıcının) üzerine demirbaş numarası yapıştırdım, Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin bilgisi dâhilinde Kırksekiz(48) saat (Cumartesi-Pazar Hariç) içinde cihazın Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’nın Teknik Destek Hizmetlerine ulaştıracağım.
- Bilgisayarın oturum açma şifresini birlikte yollayınız.
Teknik Destek Hizmet Politikası:
Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında bilgileri, talebe yazmış olduğunuz mail üzerinden alacaksınız. Mailinizi takip ediniz.
- Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
- Üniversitemizin yasal olarak aldığı lisanslı programların dışında hiçbir program yüklememektedir.
- Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisansı olmayan programlardan sorumlu değildir.
- Birimimiz Sorumluluğu Altında Yüklenen Programlar; Microsoft ürünleri (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server2003-2008, Office 2007-2010-2013-2016)
- Birimimiz hiçbir şekilde kullanıcının belgelerini almakla yükümlü değildir. Bilgisayarlarda oluşabilecek belge kaybından Birimimiz sorumlu değildir.
- Cihazın arızası belirlendikten sonra parça depomuzda varsa takılır yoksa temini için kullanıcıya rapor yazılır. Parça temin edilene kadar cihazlardan sorumlu değiliz.
- Cihazlardan tamamen çalışamaz durumda olanlara hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.
Download Sayfasına Giriş İçin TIKLAYINIZ
Formlar
- BTDH Hizmet Seviyesi Taahhütnamesi
Lütfen destek almak için bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinden talep açınız.
Ad Soyad | Dahili |
Selahattin KAYMAK | 11237 |
İbrahim ÖZÇELİK | 11206 |
Yücel YILDIRIM |
11205 |
Halil BEKTAŞ |
11207 |