Bilgisayar Teknik Destek Hizmetleri

İstanbul Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde yer alan Bilgisayar Teknik Destek Biriminin görevleri arasında

  • Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinde çalışan personelimizin üniversitemize kayıtlı bilgisayarlarının donanımsal sorunlarını çözmek,
  • Üniversitemize kayıtlı bilgisayarlara yazılım kurulumu (Windows, Office, vs.) desteği sağlamak,
  • Üniversitemize alınacak olan Bilgisayar, Notebook, Yazıcı, Tarayıcı ve bu cihazlara takılabilen donanımlar için teknik şartname desteği vermek,
  • Üniversitemizde bulunan bilgisayar ve yazıcıların donanım sürücüleri için mevcut bulunan arşiviyle destek sunmak,
  • vb.

Bilgisayar Teknik Destek Birimi 4 kişiden oluşmaktadır.

  • Selahattin KAYMAK (Birim Sorumlusu)
  • Serhad GÖKÇEOĞLU
  • Erol BALIK




Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız sorunları öncelikle http://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinden form doldurarak kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara, teknik servisimiz destek vermektedir.

Cihazın Bilgisayar Teknik Destek Birimine gönderilmeden önce yapılması gerekenler:

  • Bilgisayarınız içindeki bilgilerinizi (belgelerinizi) yedekleyiniz.
  • Talep sonrası raporlar bölümünden formu çıktı alarak cihaz üzerine yapıştırınız.
  • Cihazınınız içindeki bilgilerden Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sorumlu değildir.
  • 10 İş günü içinde cihazın alınması gerekmektedir. Bu süre içinde cihazın alınmaması durumunda sorumluluk kullanıcıya aittir.
  • Demirbaşı olmayan ürünlerin bakım ve onarımı yapılmamaktadır.
  • Yaptığınız kayıttan sonra bilgisayarınızı 10 iş günü içinde “Bilgisayar Teknik Destek” birimine getirmeniz veya göndermeniz gerekmektedir.
  • Bilgisayarın oturum açma şifresini birlikte yollayınız.

Bilgisayar Teknik Destek Hizmet Politikası:

  • Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında http://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinde yer alan Raporlar menüsünden veya 11205 telefon numarasını aramak suretiyle bilgi alabilirsiniz.
  • Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
  • Üniversitemizin yasal olarak aldığı lisanslı programların dışında hiçbir program yüklememektedir.
  • Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisansı olmayan programlardan sorumlu değildir.
  • Birimimiz Sorumluluğu Altında Yüklenen Programlar; Microsoft ürünleri (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server2003-2008, Office 2007-2010-2013-2016)
  • Birimimiz hiçbir şekilde kullanıcının belgelerini almakla yükümlü değildir. Bilgisayarlarda oluşabilecek belge kaybından Birimimiz sorumlu değildir.
  • Cihazın arızası belirlendikten sonra parça depomuzda varsa takılır yoksa temini için kullanıcıya rapor yazılır. Parça temin edilene kadar cihazlardan sorumlu değiliz.
  • Cihazlardan tamamen çalışamaz durumda olanlara hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.




Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Bilgisayar Teknik Destek Birimi

Selahattin KAYMAK (Birim Sorumlusu)
11237
Serhad GÖKÇEOĞLU
11206
Erol BALIK
11207

 

Bilgisayar teknik destek sorunlarınız için :
http://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr