2016 Yılı Bilgi İşlem Hizmet Birimleri Talep İstatistikleri

2016 yılı içerisinde Bilgi işlem Daire Başkanlığına, üniversitemiz değişik birimlerinden ve Başkanlığımız hizmet birimlerinden gelen 22.098 adet talebin 21.655 adeti çözülmüştür.

 

talep_sayisi_2016

 BİLGİSAYAR TEKNİK DESTEK HİZMETLERİ
  • 1695 adet bilgisayar arızası giderildi.
  • 172 adet yerinde servis hizmeti verildi.
  • 1525 adet telefon desteği verildi.
  • 391 adet yazıcı, fotokopi ve tarayıcı arızası giderildi.
  • 321 adet bilgisayarlar için teknik rapor hazırlandı.
  • 69 adet teknik şartname (masaüstü bilgisayar, taşınabilir bilgisayar, yazıcı, çok fonksiyonlu fotokopi ve tarayıcı alımları için) hazırlandı
TELEFON HİZMETLERİ
  • 204 Adet Yeni Dahili Hat Kurum Personeline çalışır durumda verilmiştir.
  • 745 telefon hattında bakım/onarım işlemleri yapılmıştır.
  • 239.039 adet 440 00 00 Üniversite Ana Santraline gelen çağrıları santral oparatörlerimizce cevaplanmıştır.
  • Sahada telefon hattı çekimi ve tamiri sırasında 13.600 metre kablo tüketilmiştir.
WEB VE E-POSTA HİZMETLERİ
  • 37 adet kurumsal temalı yeni web sitesi kurulumu gerçekleştirilmiştir.
  • 97 adet eklenti, görsel ve grafik (logo, banner, sosyal medya linkleri, ) web site revizyonu gerçekleştirilmiştir.
  • 76 adet web içerik sorumlusu web sitelerinde yetkilendirilmiştir.
  • 354 adet webmaster talebine destek sağlanmıştır.
  • 510 adet web sitesi ile ilgili telefon talebine destek sağlanmıştır.
  • 11 adet web alanı tahsisi, çeşitli birimler ve projeler için yapılmıştır.
  • 12 adet web içerik sorumlusuna, kurumsal web sitesi yönetim paneli ile ilgili eğitim verilmiştir.
  • 3982 adet öğrenci ve personel e-posta talebi cevaplanmıştır.
  • 2640 adet personel ve öğrenciye, telefon ile e-posta desteği verilmiştir.
  • 50 adet personele, Outlook ile ilgili destek sağlanmıştır.
  • 5 adet @istanbul.edu.tr uzantılı dağıtım listesi güncellenmiştir.
  • 1250 adet @istanbul.edu.tr uzantılı e-posta adresleri ve cep telefonu numaralarının Personel Bilgi Yönetim Sistemine girilmesi.
  • 1180 kişiye @istanbul.edu.tr Gmail altyapısına geçişten sonra yapılması gereken çeşitli ayarlar konusunda (MS Outlook, eski e-postaların aktarılması, mobil cihazlarda kurulumu vb.) destek sağlandı.
  • 83 adet @istanbul.edu.tr uzantılı kurumsal e-posta adresi (Birim, Sempozyum, Konferans, vs.) sistemde tanımlanmıştır.
  • 4.331.375 kez, 1.968.546 farklı kişi tarafından İÜ ana sayfası ziyaret edilmiştir, 8.791.121 kez sayfa görüntülenmiştir.
  • 570 adet duyuru İÜ ana sayfasında yayınlanmıştır.
  • 378 adet fotoğraf galerisi İÜ ana sayfasında oluşturulmuştur.
  • 71 adet içerik sayfası eni İÜ ana sayfasında oluşturulmuştur.
  • 184 adet personel ve öğrencimize e-posta adresleri ve şifreleri ile kütüphane e-kaynaklara erişim için kullanılmakta olan Proxy hizmeti ile ilgili destek sağlanmıştır.
  • 450 adet öğrenciye İÜ kablosuz ağından faydalanabilmeleri için gerekli ayarlar ile ilgili destek sağlandı.
  • 196 adet personele İÜ kablosuz ağından faydalanabilmeleri için gerekli ayarlar ile ilgili destek sağlandı.
YAZILIM GELİŞTİRME VE UYGULAMA DESTEK HİZMETLERİ
  • E-Belge ve Doküman Yönetim Sistemi: 9524
  • Personel Bilgi Yönetim Sistemi: 1708
  • Satınalma Taşınır Finans: 886
  • Öğrenci & Mezun Sosyal Platformu (Amfİstanbul): 92
  • Kalite Yönetim Sistemi: 36
  • Kurumsal Kimlik Yönetimi (IDM) : 10
  • Kurumsal İletişim Platformu (KİP): 33
  • Sunucu Bakım Opersyonları: 39
  • AKSİS iş geliştirme ve destek operasyonu: 2977
24 Ocak 2017
176 defa okundu

İstanbul Üniversitesi Merkez Kampüsü
34452 Beyazıt/Fatih-İstanbul
Tel: 0 (212) 440 00 00