Bilgisayar Teknik Destek Hizmetleri

BİLGİSAYAR TEKNİK DESTEK

Birim Hakkında

İstanbul Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde yer alan Bilgisayar Teknik Destek Biriminin görevleri arasında

  • Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinde çalışan personelimizin üniversitemize kayıtlı bilgisayarlarının donanımsal sorunlarını çözmek,
  • Üniversitemize kayıtlı bilgisayarlara yazılım kurulumu (Windows, Office, vs.) desteği sağlamak,
  • Üniversitemize alınacak olan Bilgisayar, Notebook, Yazıcı, Tarayıcı ve bu cihazlara takılabilen donanımlar için teknik şartname desteği vermek,
  • Üniversitemizde bulunan bilgisayar ve yazıcıların donanım sürücüleri için mevcut bulunan arşiviyle destek sunmak,
  • vb.

Bilgisayar Teknik Destek Birimi 4 kişiden oluşmaktadır.

  • Selahattin KAYMAK (Birim Sorumlusu)
  • Serhad GÖKÇEOĞLU
  • Erol BALIK

20140116_114906 20140116_114918

 

Arıza / Talep

Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız sorunları öncelikle http://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinden form doldurarak kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara, teknik servisimiz destek vermektedir.

Cihazın Bilgisayar Teknik Destek Birimine gönderilmeden önce yapılması gerekenler:

  • Bilgisayarınız içindeki bilgilerinizi (belgelerinizi) yedekleyiniz.
  • Talep sonrası raporlar bölümünden formu çıktı alarak cihaz üzerine yapıştırınız.
  • Cihazınınız içindeki bilgilerden Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sorumlu değildir.
  • 10 İş günü içinde cihazın alınması gerekmektedir. Bu süre içinde cihazın alınmaması durumunda sorumluluk kullanıcıya aittir.
  • Demirbaşı olmayan ürünlerin bakım ve onarımı yapılmamaktadır.
  • Yaptığınız kayıttan sonra bilgisayarınızı 10 iş günü içinde “Bilgisayar Teknik Destek” birimine getirmeniz veya göndermeniz gerekmektedir.
  • Bilgisayarın oturum açma şifresini birlikte yollayınız.

Bilgisayar Teknik Destek Hizmet Politikası:

  • Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında http://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr adresinde yer alan Raporlar menüsünden veya 11205 telefon numarasını aramak suretiyle bilgi alabilirsiniz.
  • Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
  • Üniversitemizin yasal olarak aldığı lisanslı programların dışında hiçbir program yüklememektedir.
  • Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisansı olmayan programlardan sorumlu değildir.
  • Birimimiz Sorumluluğu Altında Yüklenen Programlar; Microsoft ürünleri (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server2003-2008, Office 2007-2010-2013-2016)
  • Birimimiz hiçbir şekilde kullanıcının belgelerini almakla yükümlü değildir. Bilgisayarlarda oluşabilecek belge kaybından Birimimiz sorumlu değildir.
  • Cihazın arızası belirlendikten sonra parça depomuzda varsa takılır yoksa temini için kullanıcıya rapor yazılır. Parça temin edilene kadar cihazlardan sorumlu değiliz.
  • Cihazlardan tamamen çalışamaz durumda olanlara hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.

Download
 PROGRAMLAR
  • MS İşletim Sistemleri  

  • MS Office Programları 

  • Antivirüs Programı 

  • Adobe Acrobat Reader Programı

    • Java Son  Dürüm
  • Winzip  Programı (Demo Sürüm)

  • Winrar Programı (Demo Sürüm)

  • USB Security Programı (Demo Sürüm)

  • TeamViewer (Uzak Masaüstü Erişim) Programı

  • CD - DVD Yazma Programı

  • Video Oynatma (VLC) Programı

  • Flash Player Programı

  • İnternet Explorer 11.0 (Wn7 kullnacıları için)

  • İletişim

    Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
    Bilgisayar Teknik Destek Birimi

    Selahattin KAYMAK (Birim Sorumlusu)
    11237
    Serhad GÖKÇEOĞLU
    11206
    Erol BALIK
    11207

     

    Bilgisayar teknik destek sorunlarınız için :
    http://bilgiislemdestek.istanbul.edu.tr

    09 Şubat 2012
    17839 defa okundu

    İstanbul Üniversitesi Merkez Kampüsü
    34452 Beyazıt/Fatih-İstanbul
    Tel: 0 (212) 440 00 00